Datum objave: 5. lipnja 2025.
Kategorija: Vijesti

U utorak, 13. svibnja 2025., umjesto uobičajenih nastavnih aktivnosti, u našoj smo se školi uključili u projekt „Dan BezVeze“. Cilj ovog projekta bio je potaknuti učenike na druženje, suradnju i kreativnost bez upotrebe tehnologije.

Utorak nam je bio ispunjen sportskim natjecanjima, igrama na otvorenom i raznim kreativnim radionicama. Učenici su osmišljavali logo i himnu škole, sudjelovali u  pjesničkom danu i talent showu, a igrale su se i igre pamćenja, igre asocijacija, društvene igre, popločavanje ravnine, pub kvizovi, origami, sudoko i debata .

Učenici od  od 1. do 4. razreda posebno su se istaknuli u aktivnostima poput igre  „Ležećih iluminatora“, igre „Čovječe izračunaj se“, lutkarskog kazalište te izradi i prezentiranja plakata o nizinskom zavičaju. Sudjelovali su i u plesnoj matematici te jezičnim i matematičkim igrama.

Tijekom cijelog dana poticali smo maštovitost, kreativnost, timski duh, zdravu tjelesnu aktivnost te međusobnu suradnju među učenicima – sve to bez korištenja tehnologije.

Ovakve inicijative, ne samo da promiču zdrave životne stilove i kreativnost, već i jačaju školsku zajednicu i potiču pozitivne društvene vrijednosti poput suradnje, fer igre i međusobnog poštovanja.

A. Horvat

Pogledajte videozapis 🙂

Pročitajte još

Tehnička kultura – medalje, izložbe, aktivnosti

Tehnička kultura – medalje, izložbe, aktivnosti

INOVA-MLADI 2025. – 25. Izložba inovacija učenika i studenata s međunarodnim sudjelovanjem   Dana 10. svibnja 2025. u Zagrebu je održana INOVA-MLADI 2025., 25. jubilarna izložba inovacija učenika osnovnih i srednjih škola te studenata, s međunarodnim sudjelovanjem....

Županijsko natjecanje „Sigurno u prometu 2025.“

Županijsko natjecanje „Sigurno u prometu 2025.“

    Učenici 5. razreda Osnovne škole Jože Horvata Kotoriba sudjelovali su ekipno na ovom važnom natjecanju. Školu su predstavljali: Florjan Gregurec Ivan Markan Mila Lončarić Sonja Čižmešija Mentorica ekipe bila je učiteljica tehničke kulture Jelena Tuksar....

Skip to content