preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jože Horvata Kotoriba

Login

Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Na ovoj stranici nalaze se radovi učenika OŠ Jože Horvata Kotoriba koji polaze grupu "Web dizajneri".

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Najbolji učenik 4.a
Autor: Nenad Podgorelec, 20. 11. 2013.

Napravili smo intervju s najboljim učenikom 4. a razreda Pavlom Dornikom. Pavlo je ujedno i član web-dizajnera. Tijek intervjua izgledao je ovako:

 

 


Tko je na tebe najviše utjecao u stjecanju znanja, odnosno učenju?

Na mene je najviše utjecala mama.

Koliko vremena dnevno potrošiš na učenje?

Dnevno na učenje potrošim pola sata.

Slušaš li pažljivo učiteljicu za vrijeme nastave?

Pažljivo slušam za vrijeme nastave.

Što bi poručio slabijim učenicima?

Poručio bih im da više uče i trude se.

Na što si najviše ponosan?

Najviše sam ponosan na svoje nogometne sposobnosti.

Koji su tvoji životni snovi?

Životni san mi je da igram za Bayern.

Što želiš postati kad odrasteš?

Želim postati profesionalni nogometaš.

Koji je tvoj najveći strah?

Najviše se bojim zmija.

Za čime najviše žališ i zašto?

Žalim za time što sam promašio nogometni gol zato jer bih bio jedan od najboljih igrača.

Koji je najbolji film koji si pogledao u zadnjih godinu dana?

Najbolji film koji sam pogledao u zadnjih godinu dana je film Pirati s kariba!

Što bi učinio da dobiješ na lutriji?

Da dobijem na lutriji kupio bih vilu  i  Bugatti.

Tko su tvoji heroji?

Moji heroji su Batman i Superman.

Na koji način se zabavljaš?

Za zabavu se igram na računalu.

Što radiš u slobodno vrijeme?

U slobodno vrijeme igram se u prirodi. 

 

                                                                                      Dorian i Pavlo





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju