preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jože Horvata Kotoriba

Login

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Uspješno proveden školski projekt izvannastavnih aktivnosti Kluba mladih tehničara OŠ Jože Horvata Kotoriba “STEM glagoljaši“
Autor: Karmen Somi, 24. 6. 2024.

U školskoj godini 2023./2024. uspješno je proveden projekt u sklopu izvannastavnih aktivnosti kojeg je škola prijavila na natječaj za financiranje izvannastavnih aktivnosti projekata osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Izvannastavni  projekt Kluba mladih tehničara OŠ Jože Horvata Kotoriba pod nazivom STEM glagoljaši rezultat je želje da učenicima osiguramo sustavnu i kvalitetnu podršku kako bi ih se osnažili za prepoznavanje i razumijevanje izazova suvremenog društva, sukladno tome projekt je usmjeren na razvoj i jačanje osobne, socijalne i građanske kompetencije.

Nastavak i fotografije pod Opširnije.

Kako nam je bilo pogledajte https://youtu.be/HwLVNvk2QQ8


Prvenstvena namjena izvannastavnih aktivnosti je poticanje kreativnog načina razmišljanja kako bi se stvorile nove i originalne ideje i tvorevine. Motiviranje i uključivanje  učenika u  rješavanje problema te stvaranje novih poveznica između postojećih ideja i pojmova.  Najviše pažnje se posvetilo izradi inovacije jer kreativnost nije slučajni dar darovan sretnim pojedincima već vještina koja se vježba i razvija kao svaka druga. Sposobnost kreativne mašte je apstraktna  i nema nikakvu vrijednost sve dok je ne pretvorimo u njezin materijalni oblik.

Najviše pažnje u provedbi izvannastavnog projekta posvetilo se održivom razvoju u našoj školi i okolici te poticanju učenike i roditelje na ekološku osviještenost. Učenici Osnovna škola Jože Horvata Kotoriba razvijali su svijest o važnosti oporabe i recikliranju materijala u izradi novih tehničkih tvorevina, te za samostalnu praktičnu primjenu spoznaja iz različitih grana tehnike i upoznavanje s predmetom proučavanja pojedinih grana tehnike.

Upoznavanjem materinskog jezika na temelju upoznavanja kulturne i povijesne baštine razvijali smo  senzibilitet i ljubav prema našem kulturnom nasljeđu, o važnosti materinskog jezika, svih njegovih narječja i dijalekata, spoznaji o vlastitoj povijesnoj i kulturnoj pripadnosti kroz glagoljicu. Istraživali smo ulogu i utjecaj tehnike na razvoj društva i kvalitetu života, na prirodni okoliš i na održivost materijalnih i energetskih resursa.

Razvijali poduzetnost učenika u stvarnome životu i tehničkome okružju, kroz povezanost i suradnju s partnerima u projektu srednje Graditeljske škole Čakovec, profesora, učenika srednje škole i učenika osnovne škole u razmjeni oluje ideja znanja i iskustva u bavljenju tehnike i izradi STEM glagoljice od različitih materijala i istraživanjem različitih tehnologija rada u korištenju alata.

Povodom Dana škole OŠ Jože Horvata Kotoriba i Otvornih dana škole učenici su prezentirali  svoje ideje i praktične radove osmišljanje uz procese pretvorbe i primjene STEM tehnologije. Učenici su samostalno izrađivati edukativne sadržaje koristeći se IK tehnologijom. Rezultat rada kroz provedbu izvannastavnih aktivnosti učitelja i učenika uključenih u provedbu projekta je njihov rad u skladu s usvojenim ciljevima razvoja obrazovanja EU-a u 21. stoljeću. Izrađene inovacije bile su prezentirane javnosti i izložene na smotri  INOVA@MLADI  u Zagrebu u organizaciji Saveza inovatora Zagreba, I3G u Ivanić Gradu u organizaciji Elektroničkog i računalnog kluba, na susretu klubova mladih tehničara i njihovih mentora u organizaciji Hrvatskog saveza pedagoga tehničke kulture u Zagrebu.

Programom nastojimo poduprijeti cjeloviti razvoj, unaprijediti zdrave životne navike, potaknuti razvoj samopouzdane, samoinicijativne, kreativne, produktivne zadovoljne i odgovorne osobe spremne na suradnju i doprinos zajednici. S obzirom na ciljeve programa, aktivnosti s učenicima osmišljene su tako da doprinose izgradnji konstruktivnijih i kvalitetnijih pristupa čime se doprinosi jačanju zaštitnih čimbenika koji osiguravaju mentalno zdravlje, dobrobit, razvijaju osjećaj pripadnosti, povezanosti i sigurnosti.

Projekt je proveden s učenicima od petih do osmih razreda, a ukupna ocjena projekta iznosi 700,000 eura.

Zadovoljstvo naših učenika provedenim programom projekta vidljivo je  postignutim rezultatima kroz realizaciju projekta i zadovoljstvom njihove potrebe i danim alatima za izazove s kojima se susreću.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju