preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jože Horvata Kotoriba

Login

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Wikipedija

Slikovni rezultat za wikipedija

Izvor: http://hr.wikipedia.org

 

ALAT ZA PROVJERU PRAVOPISA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 3. 2013.

Ukupno: 207185
Ovaj mjesec: 1076
Ovaj tjedan: 353
Danas: 9
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Naš Tjedan ljubaznosti
Autor: Martina Katar, 28. 11. 2022.

O nekim našim aktivnostima vezanim uz Dan ljubaznosti već smo pisali, no to nije sve što smo tih dana radili u školi s ciljem njegovanja ove ljudske vrijednosti. O ljubaznosti smo puno razgovarali i provodili je u djelo kroz čitav tjedan na različite načine. Znamo da i mala ljubazna gesta može popraviti dan, zagrijati srce i izmamiti iskren osmijeh. I svijet će nam biti ljepši ako to činimo često. U nastavku donosimo kratki uvid u naše aktivnosti u našem „Tjednu ljubaznosti”.


 

Nositelji projekta „Biram ljubaznost” su 1.a i 3.b razred i oni su bili ti koji su odradili najviše posla i potaknuli ostale da se aktivno uključe.

Tjedan ljubaznosti u 1.a prošao je veselo i razigrano. Svako naše jutro započinjalo je zajedništvom u krugu u kojem smo si zagrljajem, pokretom i dodirom ruke poželjeli lijep dan u školi. Odlučili smo da ćemo širiti ljubaznost tako da se ponašamo prijateljski jedni prema drugima, dijelili smo osmjehe i svoje dobre primjere svima oko nas. S posebnom pažnjom pozdravljali smo našu tetu kuharicu i ostale djelatnike. Polako se punila i naša škrinja dobrih i ljubaznih djela. Priča „Ljubazan lav“ i animirani film „Tko je Videku napravio novu košuljicu?“ naučili su nas o suosjećanju i da nijedan čin ljubaznosti, bez obzira koliko mali bio, nikada nije uzaludan. Nastali su divni radovi na satu likovnog, izrađivale su se kocke ljubaznosti, pisale se ljubazne poruke koje smo kasnije podijelili nekim našim učenicima i jako ih razveselili. Naša odjeća je također podsjećala na ljubaznost. Izabrali smo zelenu boju, takvu majicu nosi naša učiteljica. Na vrat učionice nalijepili smo plakat kako bi se znalo da je to razred s ručicama koje pomažu i srcem koje brine o svima. „Daj 5!“ je kratki slogan koji rado koristimo. I kod kuće smo imali zadatke razveseliti svoje ukućane i članove obitelji i bili smo izvrsni u tome! Naše slike najviše govore o ljubaznosti.

EJ – Učenici 1.a obilježili su dane ljubaznosti i na nastavi engleskog jezika. Kroz razne aktivnosti i igru naučili su englesku riječ „kindness“ te prepoznavati ljubazne od neljubaznih gesta. Izvlačenjem malih ljubaznih zadačića dan su obilježili čineći lijepe geste za druge.

 

3.b

U tjednu ljubaznosti proveli smo više aktivnosti na tu temu. Počeli smo s radionicom pod nazivom „Ljubazni lav“. Radi se o slikopriči o lavu koji je prema drugim životinjama bio veoma ljubazan i pomagao im. Kada se on našao u neprilici, druge životinje su njemu pomogle. 

Učenici su crtali svoje radove na temu ljubaznog lava te se povela rasprava vezana uz ljubaznost i neljubaznost. 

Sljedeći sat smo imali grupni rad gdje su učenici u grupi na papiriće pisali lijepe osobine ili pohvale suučenicima iz grupe. Nakon napisanih papirića koji su bili spojeni i tvorili notes, svaki učenik je čitao svoj notes. Učenici su bili veoma sretni i oduševljeni tom aktivnošću. 

 Učenici su kod kuće trebali saznati i istražiti što je to ljubaznost te zapisati ili nacrtati neke primjere. 

Učenici koji su na izvannastavnoj grupi Mali IKT kreativci, u programu WordArt izradili su srce s asocijacijama na ljubaznost. 

 

4.a obilježio je tjedan ljubaznosti integriranim danom u sklopu kojeg su učenici u čitalačkom krugu na glas čitali citate o ljubaznosti. Interpretirali smo pjesmicu Ljubaznost uvijek pobjeđuje Marije Krmpotić te odradili stvaralačke zadatke. Vrlo su zanimljiva bila učenička srca ljubaznosti u bilježnicama, a rješavajući zadatke i listiće naučili smo što znači biti ljubazan i koja su ponašanja dobra. U krugovima ljubaznosti komplementirali smo jedni druge te proanalizirali naše osjećaje. Na likovnom smo dizajnirali i izrađivali narukvice ljubaznosti s porukom. Odlučili smo biti ljubazni prema svima koje sretnemo, sve smo ljubazno pozdravljali, a ljubazno smo zahvalili i našoj kuharici na finoj užini. Ljubaznost ćemo kao razred provoditi cijele godine.

 

I u drugim razredima učenici su  izmjenjivali poticajne poruke, međusobno se darivali i bili ljubazni jedni prema drugima.

 

 .

 

Knjižničarka se posebno potrudila oblijepivši stupove i kutiće u školi ljubaznim porukama koje su naši učenici mogli otrgnuti za sebe i zadržati ili nekome pokloniti te tako razveseliti sebe ili prijatelja. Te su poruke vrlo brzo planule, već prvog dana.

 

I naši su se učitelji uživili u ljubaznost.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju