preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jože Horvata Kotoriba

Login

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Wikipedija

Slikovni rezultat za wikipedija

Izvor: http://hr.wikipedia.org

 

ALAT ZA PROVJERU PRAVOPISA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 3. 2013.

Ukupno: 207181
Ovaj mjesec: 1072
Ovaj tjedan: 349
Danas: 5
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt Djevojčice u STEM-u
Autor: Karmen Somi, 1. 7. 2024.

Međunarodni dan djevojaka i žena u znanosti u našoj školi

U sklopu financiranja projektnih aktivnosti Ministarstva znanosti i obrazovanja u izvannastavnoj aktivnosti na klubu mladih tehničara OŠ Jože Horvata Kotoriba učenice naše škole od petih do osmih razreda su obilježile Međunarodni dan djevojaka i žena u znanosti sudjelujući na STEM radionicama pod vodstvom učiteljice tehničke kulture Jelene Tuksar.

Kako nam je bilo, pogledajte u prilogu.

https://youtu.be/QHKLKDf5cfc

Nastavak pod Opširnije.

Jelena Tuksar


Projekt Djevojčice u STEM-u zamišljen je kao niz aktivnosti od listopada 2023. do lipnja 2024. kojima se među djevojčicama razvijaju zanimanja i ljubav prema tehničkim i prirodnim znanostima. Djevojčice su radile u grupama projektne zadatke izrađivale plakate na temu „Žene u znanosti“, učile o osnovama zakona elektronike, sudjelovale na radionicama elektronike programiranja, automatike u izradi igračke Šimun kaže, igra brzine, zaustavi me, CircuitMess igračke Wacky Robots Bundle, Marv, Capacitron,Bob, Mr. Bee, Robby, Resistron, izrađivale igraće konzole ByteBoi, te učile o mikroprocesorima, elektroničkim komponentama i osnovama programiranja. Na ovaj način želimo djevojčicama približiti svijet znanosti, upoznati ih sa stvarnim znanstvenicima te onima koje su tijekom povijesti ostavile neizbrisiv trag na području prirodnih i tehničkih znanosti, a sve s ciljem da ih potaknemo i osnažimo da se jednog dana i same okušaju u zanimanjima za koje su potrebne. Znanja iz STEM područja, gdje su žene i dalje u manjini. Aktivnostima u projektu stavljamo naglasak na međuvršnjačku suradnju, aktivno sudjelovanje u praktičnim radovima, kao i poticanje natjecateljskog duha među sudionicama projekta. Konačni rezultat projekta bio je pano „Žene u znanosti“, radovi učenika, te ostali radni materijali za međupredmetnu suradnju na području STEM-a.

Cilj ovog rada je predstaviti primjer dobre prakse organizacije istraživanja inženjerstva, biologije, kemije, fizike i matematike „Djevojčice u STEM-u“ te informatike “Djevojčice u Informatici”.

Ciljevi projekta su kod djevojčica od 5.-8. razreda probuditi ili produbiti ljubav prema matematici, ICT-u i prirodnim znanostima, ali i razvijanje kompetencija 21. stoljeća kao što su suradnja, kritičko mišljenje, kreativnost i komunikacija.

Pozivajući učenice da ne odustanu od interesa za STEM područja te da budu otvorene za nove prilike, znanstvenice su inspirirale buduće generacije da istraže svijet znanosti i inovacija.

Međunarodni projekt “Djevojčice u STEM-u” nastavlja oblikovati buduće generacije, potičući ih na istraživanje i razvoj u područjima znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike.

Međunarodni dan žena i djevojaka u znanosti naglašava da žene i djevojke igraju ključnu ulogu u znanstvenim i tehnološkim zajednicama i da njihovo sudjelovanje treba ojačati. Žene trebaju znanost, a znanost treba žene. Samo korištenje svih izvora znanja i svih izvora talenta može otključati puni potencijal znanosti i odgovoriti na izazove našeg vremena.

Ciljevi radionica „Djevojčice u STEM-u“ su: osnaživanje i motiviranje djevojčica za razvijanje kompetencija i kompetitivnosti u STEM-u, popularizacija STEM-a među djevojčicama, povećanje broja djevojčica u STEM aktivnostima na razini škole, provođenje istraživačkih radova, razvijanje suradničkog učenja, poticanje na odabir budućeg zanimanja u području STEM-a.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju