preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jože Horvata Kotoriba

Login

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Wikipedija

Slikovni rezultat za wikipedija

Izvor: http://hr.wikipedia.org

 

ALAT ZA PROVJERU PRAVOPISA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 3. 2013.

Ukupno: 207185
Ovaj mjesec: 1076
Ovaj tjedan: 353
Danas: 9
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt ŠKOLE JEDNAKIH MOGUĆNOSTI u Međimurskoj županiji za školsku godinu 2015/2016.
Autor: Snježana Matoš, 15. 7. 2016.

Podrška uključivanja djece s teškoćama u zajednicu

 

            Kako bi sudjelovala i bila prihvaćena kao puni i ravnopravni članovi društva, djeca s posebnim potrebama suočavaju se s mnogim preprekama. Često se stav društva nameće kao najveća barijera u potpunoj društvenoj uključenosti. Djeca se suočavaju s neprihvatljivim stavovima zasnovanima na predrasudama, strahu, niskim procjenama onoga što se može od njih očekivati i na nepovjerenju u njihove sposobnosti. Društvo mora biti svjesno da sva djeca imaju ista prava i da je obveza ta prava osigurati i ukloniti sve barijere koje se mogu naći na putu ostvarivanja prava za svako dijete. Upravo iz tog razloga Međimurska županija provodi projekt Škole jednakih mogućnosti.  

 Projektom je omogućeno uključivanje 57 djece s teškoćama u razvoju u redovite razredne odjele osnovnih i srednjih škola Međimurske županije te im se omogućilo da svladaju redovite nastavne programe uz individualizirane postupke s obzirom na posebne potrebe koje učenici imaju ili prilagođene programe u skladu s njihovim sposobnostima.

Nizom istraživanja i praktičnih iskustava spoznalo se da učenici s teškoćama u razvoju u redovnim sredinama više napreduju razvijajući niz vještina koje ih čine samostalnijima za kasniji život kao odraslih osoba. Ujedno se tako izbjegava i njihova stigmatizacija. Uz pomoćnika u nastavi učenicima s teškoćama olakšava se integracija u razred, pojačava osjećaj pripadnosti i samopoštovanja, uvažava se različitost svakog učenika i razvija tolerancija prema njihovim potrebama, povećavaju se mogućnosti, unapređuje sama kvaliteta školovanja.

Dugoročno gledajući, pomoćnik  ima pozitivan utjecaj na učenike s teškoćama u razvoju jer oni u redovnoj školskoj sredini više napreduju kako u spektru svojih teškoća tako i razvijajući niz vještina koje ih osposobljavaju za samostalan život i ravnopravno integriraju u društvo te se pripremaju za bolju integraciju na tržište rada. 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju