« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ušavši u učionicu, knjižničarka je zatvorila vrata i stavila ključ u ključanicu. Nakon zvuka zaključavanja, teatralno je izvukla ključ, prošetala do svog stola i pospremila ga u ladicu. Sjevši bez riječi i na računalu pritisnuvši „play“; začuo se zvuk glazbe iz filma Harry Potter. Zatim, polako i naglašavajući svaku rečenicu, najavila što ih očekuje tijekom sata. Naglasila je da pažljivo promatraju kako bi uočili tragove, da temeljito istražuju prostor kako bi pronašli ono što traže. Tako je počeo još jedan, drukčiji sat lektire u 4.a razredu. Školska knjižničarka je osmislila igru escape room za Kastnerov roman Emil i detektivi. Escape (class) room je tematski zadana misija, u kojoj u određenom vremenskom roku skupina učenika treba riješiti niz neobičnih zadataka, zagonetki, dekodirati kodove, otključati brave lokota…U učionici su skriveni predmeti, poruke, putokazi, slike koje treba pronaći. Rješavanjem zadataka otkrivaju se tragovi koji upućuju gdje dalje tražiti. Posljednji zadatak je vrhunac igre – njegovo rješenje je ujedno izlaz iz učionice. Učenici su s veseljem istraživali i kao pravi mali detektivi natjecali se tko će prije doći do rješenja i pronaći tajni ključ. Kroz igru su pokazali puno znanja i željno iščekuju neku novu lektiru u istom formatu.
Matea Herman Talaš